Trgovina Vijuga

petek, 12. september 2008

Mačji vrtec po naše

Pozdravljeni, že dolgo se nisem oglasila...
Sigurno veste, da sedaj prebivam še z dvema manjšima muckama. Eden je črni Rambo, ki ima posebne privilegije, saj sme sam ven. Sicer mi ni jasno kaj je na njem tako posebnega, da ga pustijo samega ven , ampak naj mu bo, ker se je fajn podit po hiši z njim (sicer mačja mami pisano gleda, ampak se bo že unesla). Drugo je pa neko majceno derište, ki je lačno na 3 ure in papca take super njami dobre brikete, sam jih jest ne smem, tako da prosim ne povejte moji mačji mami, da vem, da so super njami . V glavnem, sedaj sem dobila še en vzdevek. Medo me kliče Maxi muca, medtem ko je Rambo Midi muca in majcena Čoha Mini muca.
Malce vam bom opisala, kaj se je dogajalo v petek zvečer. Brrrrrrr hudooo!!!
Moja mačja mami je rekla, da bi se kopala in sem seveda takoj odbrzela v kopalnico - mehurčke v kadi je toooolk zabavno gledat. Še toliko sem bila navdušena, da sem Čohi po poti razlagala, kaj se bo dogajalo in kako jih lahko s tačko primeš in kako potem poka v luknji v tleh in vse to. In res je mačja mami naštimala vodo na primerno toploto, vzela ven mehke brisače in jih položila na košaro za umazano perilo in potem je zaprla vrata. Pobožala je Čoho, ki se je valjala med nogami, nato me je pa prijela v roke in mi dala ljubico, preden gre v kad. Postavila me je na tla.... in potem sem bila mokra!!!! Ne velja! Ni hotela sebe kopat, ampak mene! Grrrrrrrrr! Trdno me je držala za sprednje tačke in me polivala z vodo. Trajalo je kar precej časa, saj se moje dlake ne dajo in ne pustijo vodi do kože, ampak nazadnje ji je le uspelo, da sem bila vsa premočena. Nato je name stresla dišeč šampon in me začela drgniti. Seveda sem glasno protestirala in kričala. Dosegla sem samo to, da se je pridružil še Medo, ki me je držal za tace, medtem ko mi je mačja mami umivala tačke in rep . Ah dejte no! To sploh ni pravično! Moj lep košati rep je bil le neka ozka mokra zadeva, ki je najbolj spominjala na podgane... Po dolgem mučenju je sprala vse mehurčke dol z mene in me dvignila iz kade. V luknji na tleh je veselo pokalo ko je voda odtekala in Čoha je veselo poslušala. Jaz sem pa vsa žalostna čakala, da me do konca obrišejo. Kako so površni!!! Po vsem tem umivanju in sušenju, sem se takoj pravila lizat in gladit mojo dlako, da bo taka kot je bila pred tem neljubim dogodkom. Res ne vem kaj si mislijo. Kopat mačko - katastrofa no! Sem se odločila, da to pa ni pošteno in da danes ne govorim več z mojo mačjo mamo. Pa z Medijem tudi ne! Kar naj koga drugega kopata.
Mojo mačjo mamo ni ta odločitev čisto nič prizadela. (Nekako mislim, da jo je pričakovala.) Oprala je kado, si natočila vodo in se odpravila kopat. Mene je odnesla v toplo dnevno sobo in se zaprla v kopalnico čisto sama. Cele pol ure ni bilo glasu od nje, dokler ni začela klicati Medota, če ji pride pomagat. Pomagat??? Kopaš se vendar sam, kaj naj bi ji pomagal? Po 15 minutah čakanja, se je Medo vrnil v dnevno sobo z zavito brisačo. Skrivnost je bila rešena, ko se je ven skobacala premočena Čoha. V nasprotju z mano ni tako žalostno gledala, pa sem se vseeno odpravila do nje, da ji pomagam zlizati njeno dlako in da jo malce potolažim. Hm... Glej no glej. Čoha ni niti približno toliko dišala kot jaz. Ko sem jo povprašala po tem, se je izkazalo, da jo sploh niso kopali - no ne čisto. Po njenem pripovedovanju se je sprehajala po robu banje, in štela mehurčke. Vmes je naletela na mehurčke na robu, jih povohala in seveda kihnila. Zadeva ji je bila tako zanimiva, da se je premaknila na rob banje k nogam mačje mame, kjer je bila največja plast mehurčkov. Po temeljitem ogledu (še s taco je preiskusila), se je odločila, da so mehurčki čisto kul zadeva, zato je vzela zalet in z vso močjo skočila na mehurčke v kadi . Kakšen otroški naivnež no! Seveda jo mehurčki niso držali na gladini in je z vso težo čofnila v vodo. Škoda, da nisem videla izraza na obrazu svoje mačje mame. To je bila presenečena, da mačka kar sama skoči v vodo. Prijela je Čoho v roke, preden se utopi (pri nogah je voda višja) in zaklicala Medota. Ta je potem Čoho splahnil, obrisal in prinesel k meni v dnevno...
Ko sem povedala Rambotu, kaj se je zgodilo je samo nejeverno zamahnil z repom . Tisti dan je bil edini, ki se ni kopal. Oba sva se pa strinjala, da bo treba malce bolj paziti na tole malo mače. Nama je kar všeč, da sva midva Midi in Maxi in hočeva to še naprej ostati, tako sva si razdelila ure, ko paziva na Mini. Sej bo šlo, saj sva dva...Pa prav lepe pozdrave iz otroškega vrtca za Mini muco.

Ni komentarjev: