Trgovina Vijuga

petek, 19. junij 2009

Zanimivo vreme...


Letošnjo spomlad se kar ne morem navaditi na tole skakajoče vreme. Ekstremna vročina, nato pa dež. Danes je vroče, da nam vse dol teče, jutri pa samo 12 stopnj? Ja pismo, a Bog tam zgoraj ne ve, da morajo paradižniki zoreti, da imam čilije za presadit v korita, da moji kaktusi na polno cvetijo?
Pri tako dolgih deževnih obdobjih hladnega vremena me v resnici najbolj skrbi za mojo zbirko kaktusov. Paradižniki mi ne pomenijo toliko (čeprav imam letos 6 različnih sort), čilije lahko umaknem v rastlinjak. Kaktusi so pa vkopani v moj skalnjak in jih ne morem pobrati ven. No, lahko jih, sam to bi trajalo ene 4h, potem pa spet 4h, da jih nazaj postavim, ko bo spet sonček.
Mogoče je pa to napovedano hladno vreme namenoma prišlo. Že možno, da ne bo mogoče ravno udobno zakuriti žara, ampak če se potrudimo bo tudi to šlo, če drugače ne, pa v garaži. Bo pa dan kot naročen za malce spanja. Sploh obožujem poležavat na kavču, ko zunaj dežuje. Jaz na toplem, zunaj pa brrrrr. Mi kar malce primanjkuke spanja zadnje tedne, tako sem utrujena, da zvečer kar dol padem.
Toplo naj bi bilo spet naslednji petek, torej takrat ko bomo dobro stopili v podaljšan vikend. No, vsaj jaz, kajti v petek nameravam dopust vzet. Sonček bo dobrodošel, saj je v načrtu udarni vikend in delo zunaj.

Ni komentarjev: