Trgovina Vijuga

petek, 7. april 2017

Šivanje...

Vem, da nisem letos še nič pametnega napisala, ampak imam izgovor. V delu je nekaj velikega, ki zahteva veliko natančnosti in predvsem vstrajnosti. Ne bom izdala točno kaj je, mogoče le kakšna slikica za poskušino. :)
Če bo še kakšen prosti dan in če bom pridna, bo mogoče končano tam 1x po Veliki noči. Pa upam, da to ni preveč optimistična napoved...
Je pa to dobra izkušnja. Moje šivanje je skočilo za par stopnic navzgor in odkrila sem, kaj resnično pogrešam: večjo mizo za delo. Pravzaprav kakeršno koli mizo za delo. Trenutno sem šivala namreč le pri starših, ker sem zasedla jedilno mizo in se potem umikala za vsak obrok. Pri meni... je pa itak utopija... tudi zaseden jedilno mizo, vendar je veliko manjša. Sej bo šlo počasi...

Ni komentarjev: