Trgovina Vijuga

četrtek, 1. oktober 2009

Gobice, gobice...


On a diet, originally uploaded by pinkimojca.

No, pa smo dočakali. Gobice namreč.
Vikend 14 dni nazaj in cel prejšnji vikend, sem preživela na nogah (kolenih) v Besnici in iskala Jurčke. Gobice so rastle kot gobe po dežju in bera je bila velika. Sploh v košarah mojih sotrpinov. Tele dni sem se večkrat spraševala ali gobe nočejo k meni v košaro ker nisem Gorenjka, ali so pa moji gobarski tovariši tako hitri, da jih najdejo pred mano. Očitno jaz le lezem za njimi in pobiram tiste male Jurčice, ki so jih oni spregledali.
Verjetno le oči nimam za to. Spomladi jih za maščevanje peljem pobirat šparglje. Pa da vidimo, kdo bo imel več.

2 komentarja:

Suzy pravi ...

Jaz gob ne nabiram, ker jih ne poznam. Smo pa bili enkrat na Pohorju. Kolegice so cel popoldan iskala gobe, pa nič našle. Pol sem se pa jaz dobesedno spotaknila na celem kupu jurčkov. :)

Pinkpanter pravi ...

Ufa -so pa morale biti jezne te tvoje kolegice :)